Made In China Talk  

Go Back   Made In China Talk > International Business Talk > Import > Shoes & Accessories
Directory Register FAQ Members List Calendar Mark Forums Read 中文

Translate from english to french please!?

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-04-2009, 10:39 PM
culture culture is offline
Senior Member

Feedback: (0)
Default Translate from english to french please!?

Almost everything here is made by us at True Dreamer. Jenn is fashioning the latest grandmother shirt from True Dreamer. The black and white coloring represents how your hair may look at such a ripe old age. The shoulder pads give her that ‘if you steal my purse I can chase you.’ look. And who wouldn’t want to steal her purse! A purse worthy of any princess, directly imported from Mexico City! Also directly from Mexico is her single cross bandage earring, representing absolutely nothing but it looks nice right? Last but certainly not least, her shoes were hand crafted by me! This makes them worth so much more because between every stitch there is my love.Thanks for watching! Please buy something, PLEASE!
Reply With Quote

Old 07-04-2009, 10:48 PM
Caribbean Caribbean is offline
Senior Member

This translator got me through 6 years of French classI'm guessing you want people to do your homework for you so i might as well give you something that you can go long term with!
Reply With Quote
Old 07-04-2009, 10:58 PM
export export is offline
Senior Member

Presque tout ici est fait par nous à True Dreamer. Jenn est la structuration de la chemise de grand-mère plus tard True Dreamer. Le noir et blanc à colorier représente la façon dont vos cheveux mai regarder un tel âge. Les épaulettes lui donner que «si vous voler mon sac, je peut vous chasser." Look. Et qui ne voudrait pas de voler son sac! Une bourse de mérite toute princesse, directement importé de la ville de Mexico! Directement en provenance du Mexique est son unique boucle d'oreille croix bandage, ce qui représente absolument rien, mais il semble agréable à droite? Enfin, mais certainement pas moins, ses chaussures ont été la main par moi! Cela les rend d'autant plus la valeur de chaque point, car il ya mon amour. Merci de regarder! S'il vous plaît acheter quelque chose, S'IL VOUS PLAÎT!
Reply With Quote
Old 07-04-2009, 11:07 PM
decade decade is offline
Senior Member

Presque tout ici est fait par nous à "True Dreamer". Jenn confectionne le dernier modèle de chemise à la grande-mère pour "True Dreamer". Le noir et blanc représentent la couleur qui peut avoir vos cheveux à l'âge mûr. Les épaulettes lui donnent l'air que «si vous voler mon sac à main, je peut vous chasser." Et qui ne voudrait pas de voler son sac à main! Un sac à main digne d'une princesse, importé directement de la ville de Mexico! Également en provenance du Mexique est son unique boucle d'oreille en forme de croix, qui représente absolument rien, mais c'est beau, n'est-ce pas? Le dernier mais non pas le moindre, ses chaussures faites à la main par moi-même! Cela les rend d'autant plus de valeur parce que chaque point de couture je l'ai fait avec amour.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules